فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: انتخابات نماد اتحاد ملی است ایران ۱۱ شخص آمریکایی را تحریم کرد اخذ رأی با کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پوتین با سفر به تاشکند آخرین تحولات منطقه‌ای را بررسی می‌کند

  • کد خبر: ۲۳۰۳۰۲
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
پوتین با سفر به تاشکند آخرین تحولات منطقه‌ای را بررسی می‌کند
دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سفری ۲ روزه به ازبکستان، آخرین تحولات منطقه را در دیدار با شوکت میرضیایف همتای ازبکستانی خود بررسی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر اساس بیانیه دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، این سومین سفر خارجی پوتین پس از پیروزی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در روسیه است.

در این بیانیه آمده است: پوتین و میرضیایف در جریان این سفر ۲ روزه، در مورد شرایط فعلی و چشم‌انداز توسعه بیشتر روابط دو جانبه، مشارکت راهبردی و روابط دو کشور روسیه و ازبکستان با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: روسای جمهور روسیه و ازبکستان در جریان این سفر ۲ روزه همچنین درباره مشکلات جاری منطقه با هم تبادل نظر خواهند کرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی کاخ کرملین، شرکت در اولین نشست شورای مناطق روسیه و ازبکستان از دیگر اهداف سفر پوتین به این کشور است.

این بیانیه می‌افزاید: در جریان سفر پوتین به ازبکستان، چندین سند همکاری مشترک توسط روسای جمهور دو کشور به امضا خواهد رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->